lørdag 25. mai 2013

Bryllupstaggen

Hærlighet... har jo helt glemt å poste min tag jo!
Lovte jo dere det for lenge siden!! MEN nå kommer den - maidagene har gått utrolig fort, og det har vært så deilig med mange fridager og mye sol!!!

Men nå over til taggen:0)


 Som dere kanskje ser, så er denne laget av rester fra forrige kort! Og ofte blir jeg mere fornøyd med restekortet enn det jeg egentlig driver å lager! Jeg lagde denne så og si samtidig med kortet, men har ikke like mye fokus på det - så det er nok derfor det kanskje blir bedre også - tenker ikke så mye før jeg plasserer liksom...


Både de hvite blomstene og stemplene er fra NorthStarStamps!

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Det ble en lekker tag!! Helt nydelig layout, farger og pynt sammen!!!

Ha en fin dag!
Klem Laila.

Scrappegal sa...

Nyyydelig!!!! ♥
Utrolig vakker og inspirerende!
Elsker tekststempelet!

Hege Seim sa...

Fantastiske farger perfekt tag :-)