fredag 10. mai 2013

Ny utfordring hos North Star Stamps

Ny måned  - ny utfordring hos North Star Stamps!

Og denne måneden er vi klar for bryllup. 
Kanskje greit å ha noen bryllupskort liggende?

Jeg har iallefall klar 2 nå - for når jeg holdt på, lagde jeg like greit 2 i samme stil. 

Ett kort og en tag!Kommer til å vise taggen litt senere;0)

Hjertene har jeg stemplet på et overhead-ark og klippet ut.




Har brukt de samme stemplene fra North Star Stamps på begge to. De hvite blomstene er derfra også!

Du finner hjertestempelet HER, tekststempelet er gammelt og finnes ikke i nettbutikken lengre,(men det går sikkert an å høre med Kari om hun har noen liggende) og blomstene kan du finne HER.

3 kommentarer:

Luce sa...

Nydelig! Veldig effektfult med hjertene!
Ha en deilig dag :o)

mettepip sa...

Så lekkert kort! nydelig farger, og flott pyntet!
klem fra
Mette

Randi Elisabeth sa...

Så flott kort. Jeg liker de rufsete kantene og pennestreken rundt. Og den nydelige blomsterpynten med sommerfugl og hjerter:)