søndag 26. februar 2017

Gledelig nyhet!

Jeg har fått en gledelig nyhet som jeg nå kan dele med dere!
Jeg har blitt tatt ut til å få bli med på
Papirdesign sitt kreative team i 2017!!


Dette blir spennende! Sammen med utrolig dyktige damer skal jeg altså kreere med Papirdesign sine produkt i ett år. Det tror jeg skal gå ganske greit - for Papirdesign har utrolig mye spennende.
Mine favorittprodukter er blomstene, dottene og stemplene.

Hva er ditt favoritt-Papirdesign-produkt?

Jeg har brukt både stempel og blomster på mitt bidrag.
Ble nesten i vårstemning da jeg lagde dette kortet!
 
 Se på de utrolig søte fuglene da!
Har klippet ut noen og satt litt her og der.

 
Papirdesignprodukter:
Blomster: roseknopper - blå, hvite roser og blomster 
Stempel: Når du blir gammel, og Dagen i dag er en gave. 
Annet: Perler - gule
Ark:  Dagen er din - fotballfan
         Muligheter - omfavn gleden
                    - vår i luften
         Til ettertanke - fuglesang i vinterskogen
Annet: gul blonde, kakeserviett

Ønsker du å kjøpe noe av dette, trykker du bare på linken, så kommer du rett til Scrapomania.


Legg igjen en kommentar her og følg Papirdesignbloggen, så er du med på trekkingen av en liten "gi-bort" her hos meg. Alle designere hos Papirdesign har en give away i sine blogger, så her har du mange muligheter til å vinne litt hærlig snaks fra Papirdesign.


Ingen kommentarer: