søndag 5. februar 2017

Knapper og rester - og inspirasjon på Pinterest

Når jeg ikke helt vet hva jeg skal lage og mangler inspirasjon, slik jeg gjorde i dag, går jeg til Pinterest.com for å finne inspirasjon. I mine mange "tavler" har jeg jo funnet noe som inspirerer meg.

Med et dykk inn i en av disse fant jeg i dag et lekkert kort. Jeg liftet det ganske enkelt! Jeg vet ikke hvem som har lagd dette, men jeg liker det veldig godt, og tror nok kanskje jeg skal lage flere slike.

 Alle har vi vel papirrester liggende, og noen knapper og brads?

Her er inspirasjonen:




Og slik ble mitt kort:


Med nydelige maritime ark fra Kaisercraft - High Tide, var det bare å klippe til vimplene og lime de på. Et kjapt og enkelt kort egentlig.


 Med en hampsnor og knapper, ble den dekorative snoren klar. Skikkelig gøy!
et dykk ned i metallboksen førte til litt metallpynt på også.
"Man tager hva man haver".

 
Ha en kreativ søndag videre!

Ingen kommentarer: