lørdag 5. april 2008

Båndboka mi!



Ville bare dele med dere min uunnværlige båndbok som jeg har fått av mine Gitte! Hun er bare så råflink! I denne boka mi har jeg alle mine favorittbånd, som alltid er med på treff. Inni er det pappsider som jeg surrer båndene på. Noen bånd fester jeg med en nål, andre tvinner jeg bare enden fast innimellom.


Jeg har laget en som er dobbel så stor tilbake til Gitte. Syntes hun også forrtjente en... En sånn båndbok kan jo utvides til det formatet man vil. Hva med en bok for svarte bånd, lyse bånd, røde, blå, grønne, julebånd osv....?

2 kommentarer:

Hanne sa...

Neimen guuuuud kor lurt!!! Åsså så fin, jeg visste jo egentlig at Gitte er flink, men duverden - ja, nå ble jeg nesten litt stum (og det skal jo litt til). Så fint å knytte vennskapsbånd til denne.

Heldig du!
God søndag fra Hanne:)

Cecilia sa...

Det är fint!!