torsdag 10. april 2008

Prisutdeling



Hallo, sier nå jeg da!! Jeg har fått en pris! Så utrolig koselig, Hanne! Tusen takk altså! Tenk at jeg inspirerer deg til scrapping! I denne bloggverden er det så mange flotte mennesker, og det er mange som fortjener en pris! Jeg skal sende denne til 5 personer jeg synes fortjener det! og de skal sende den til 5 nye... veldig koselig å sende slike gleder!

Egentlig så vil jeg sende den første prisen til Gitte. Hun er min beste venn, og hun inspirerer meg veldig! Hun er ei så flink screppe, og hun fortjener virkelig en pris! Og jeg skal snart hjelpe henne med å lage en blogg! Så da får dere alle nyte godt av hennes kreativitet og personlighet! Denne prisen er av gull, Gitte!

Oij...nå må jeg lære meg hvordan jeg linker videre til de jeg gir priser til - det må jeg spørre Hanne om... Så jeg kommer tilbake til hvem som får de 4 neste prisene!

Takk altså!!

Ingen kommentarer: