torsdag 5. juni 2008

Dobbel utfordring!

Denne LOen har jeg slått sammen to utfordringer.

* Gjestedesigner "To små", på www.scrappedugnaden.no utfordret oss til å bruke merkelapp på en LO. Det har jeg gjort med denne nydelige tagen fra Cubus! De har noen helt fantastiske tagger for tiden!!! (Nesten slik at man kjøper toppen på grunn av taggen!!!)


* den andre utfordringa var det gjestedesigner på www.scrappemania.blogspot.com Xstine, som kom med. "Scrap et bilde av deg selv og lag en LO om en ting (eller ti) som gjør deg GLAD for tiden! Eneste kravet er at du må bruke maling på det du lager!"


Jeg er veldig glad i våren, selv om sommeren har kommet for fullt her nå da. Men jeg blir glad når jeg tenker på våren! Litt vanskelig å se at jeg har malt, men det er hvit maling rundt bildet og bort mot taggen.


Så slik ble altså denne LOen seende ut!!!

Det er forresten Gitte som er den flinke fotografen!
This is me - happy in the spring!

5 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Flott layout.

Hos ScrappeMania skal alt være laget spesielt til våre utfordringer. Det står i reglene øverst til venstre. ;)

Vibeke sa...

Flott LO:)

Anonym sa...

Lovely page Torill...nice to 'see' who I've been talking to! Have a great weekend...hope the sun shines!

Your blogging friend,

Carole :D

UlrikaT sa...

Fantastiskt fine LOs du lager :)

Hildegunn sa...

Kjempeflink scrapper og kortlager er du!
Masse inspirerende i bloggen din, og jeg har sett mange av dine arbeider i ett trykk også.

Kanskje vi møtes på treff en gang?

Ha en fin uke!