søndag 29. juni 2008

Friday sketchers nr8

This days I'm up with a interesting project. I'm makeing a clearalbum for the store "Steffens" (http://www.hobby-norge.no/) in Oslo. And this week sketch was so good for this, so here is my card for this week. I'm makeing a birthdaycalender. And this page is the May-page.

I disse dager holder jeg på med et spennende prosjekt. Jeg lager et clearalbum til Steffens i Oslo. http://www.hobby-norge.no/ Og denne ukes skisse fra http://www.fridaysketchersblog.blogspot.com/ passet bra til en side! Jeg lager en bursdagskalender, og dette er mai-siden!
Gitte er en stor inspirator for denne kalenderen, og jeg takker henne for flott inspirasjon!!! (Sjekk ut "Gittes lille lykke"!!!) Snart kommer hennes nydelige bursdagskalender der, har jeg hørt rykte om!!!

6 kommentarer:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten sa...

Wunderful. How great that you could use the sketch for the calender!! It looks really great, that calender will be stunning!!!

Rach sa...

Brilliant idea to use the sketch to create a page for a calender...looks brilliant. hugs rachxxx

❤ Kaia sa...

Åååå så fin den var. Håper du legger ut hele kalenderen når den er ferdig.
Ha en kreativ uke :-)

tracie sa...

Brilliant, love the ideas - stunning piece :)x

Anonym sa...

Hi my friend, hope you've had a nice weekend. Love your calender...glad the sketch worked for your page layout! Your work is always so beatiful......you are so talented.
Carole ;o)

Anonym sa...

Hello again Torill

I have given you an award...please see my blog for details.
Carole 8-)