mandag 27. oktober 2008

Kreativt påfyll og resultat

For my englishreaders; I have been on a trip to Mosjøen this weekend - and I realy have had a good time!!! Here are the results from it - together with soooo great girls! The rest is in Norwegian:-)

Jeg har vært i Mosjøen i helga, sammen med Gitte og Kristine (tusen takk for turen).
Det har vært en utrolig opptur!!! Jeg er proppfull av kreativitet, og jeg har blitt kjent med noen fantastisk flotte damer! Tenk å ha så mange flinke samlet på ett sted!!! SÅ kult!

Jeg var på kurs hos Tove. og her fikk vi lekt oss med teknikker jeg ikke hadde kombinert før iallefall! Det var teposer, kaffe, distress Ink, H2O, stempling, krølling, sværting, bling og spray!!! Utrolig spennende! Så tusen takk, Tove for all inspirasjon!!! Jeg svever ennå!!!
Her er det jeg laget på dette kurset:



Så vil jeg rette en stor takk til Hanne. Ikke bare inspirerte hun meg til å tegne mine egne overskrifter og drodlinger - men vi hadde en "LO-swap" utpå kvelden. Hun gjorde ferdig min påbegynte LO og jeg lagde ferdig en LO for henne i vintage-stil - som hun ikke ble ferdig med. Dette var skikkelig ARTI! og se hvor fin denne ble, når Hanne hadde dekorert med sin kreativitet!!!!! Inni bobla står det "hadde jeg bare hatt barnevakt, så kunne jeg ha lagt meg ned og lukket øynene:"



DU ER BARE SÅ UTROLIG RAM, HANNE!!!!

Neste LO er laget ut fra samme skisse som den forrige.



Så laget jeg to LOer til skissecupen på Papirgleder I denne runden skulle vi lifte en eller flere LOer fra designteamet deres. Og jeg skal si her er det mye å velge imellom. Disse LOene er liftet av 2 av Kjersti Bakken sine nydelige LOer.




Jeg har fortsatt noe mer, men det kommer i neste innlegg:-)
Snakk om kreativt påfyll!!!!

4 kommentarer:

siv anne sa...

Du laget så mange flotte sider i helga.
Den kaffe/te siden ble bare så fin :)
Jeg skal virkelig prøve meg mere på på både det og strukturpasta.

Du skulle skrevet hva som står i tenkeboblen på den siden som Hanne gjorde ferdig. Går ikke å se for uvitende. Og den "tanken" var bare så herlig.

Det var hyggelig med besøk i bloggen min, jeg er jo en helt fersk blogger og har ikke videre peiling enda.
Klem
Siv Anne

Anonym sa...

Du er nå skjønn Torill. Artig å treffe deg og scrappe sammen med deg. Du er en inspirerende og dyktig dame. Håper vi treffes ved en annen scrappeanledning også. Nå ligger den flott layouten som du har laget ferdig for meg ute i galleriet på PG og det ser ut som flere er enig med meg, den ble helt nydelig. Tusen takk.

Hanne sa...

Også glemte jeg å undertegne siste kommentar. Det er selvfølgelig Hanne. klem til deg.

(jeg fikk ikke til å registrer meg som bruker. Jeg er utrolig inkompetent på data innimellom)

Anonym sa...

Så bra at du koste deg sammen med oss i Mosjøen :)
Jeg syntes det var så koselig å bli kjent med deg.
Håper at det ikke blir siste gang vi treffes.