fredag 10. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring #11, skisse #3 skulle ha møtt Kreativ hobby

Yes it's Friday!!!!
Og her er det nok et julekort. Denne gang fra ei skisse på Sukkersøtt. Jeg som ikke er så veldig glad i sirkler, fikk en litt sånn "Åh nei-følelse"!! Men jeg triksa litt, så ble kortet slik. Har jo fått med sirklene og trekantene i trærne:-)
Stemplene er fra Hänglar og Stänglar, Magnolia og Kreativ Hobby.
Dette er kort #2 i Kreativ Hobby sin utfordring. Disse to utfordringene skulle jo ha passet så godt sammen... men det er desverre ikke lov - så dette er IKKE en date mellom Sukkersøtt og Kreativ Hobby. Men jeg fikk jo laget et nytt julekort uansett da!

God helg alle sammen - og husk "Beat for Beat"!!!



Yes, it's Friday!!! My best day!
Another cristmascard from me today. And it's for Sukkersött challange. I'm not a fan of sircles, and I thought "oh no"!!! when I saw the sketch. But I did anyway!
I have used stamps from Hänglar og Stänglar (thanks Carole, for letting me stamp some images;-)), Magnolia and Kreativ Hobby.
This card is #2 in Kreativ Hobby challange.

Have a nice weekend!

14 kommentarer:

Hanne sa...

Det ble jo skikkelig stilig da, Torill, men så kan jo jeg være den som sier at det ikke teller i Sukkersöttbloggen - fordi jeg regner med at du ikke legger meg for hat av den grunn - men det er ikke anledning å kombinere utfordringene på Sukkersött med andre utfordringsblogger - det står skrevet i skriften (dvs reglene).

Jaja - men god helg!!!
God klem også :)

Nyten sa...

kjempeflott kort!!

Ha ei fin helg:-)
Linda

Anonym sa...

Oh this is my favourite card Torill, I love the Christmas scene and I adore the image...glad you liked it too! Beautiful card!
Hugs
Carole :-)

annes paperfun sa...

Så nydelig julekort du har laget! og du klarte jo skissen flott:o)
Trist at den ikke kommer med ..kanskje du får lyst til å prøve skissen en gang til :o)
Ønsker deg en god helg
klem fra Anne

Pia sa...

uanset hvilke regler der gælder,er det et super flot kort og der er da elementer fra sukkersötts udfordring #11. Du må også have en dejlig weekend.

Dawn sa...

wow this is stunning - gorgeous colours and design!

Bibbi sa...

Flott kort!

Du har mye fint å hvile øynene på i denne bloggen.....

Vibeke sa...

Nyyydelig:)

Riktig god helg:)

Rasofiel sa...

tusen takk for koselig hilsen :) utrolig mange flotte kort på bloggen din <3 her må jeg følge med *stooor klemmm* vyanmica :O)

Sylvia Blum sa...

Fabulous card!! Love the idea to take the trees as triangles ;o)

eba sa...

Det var i alle fall et skikkelig flott kort! ;)

Heidi sa...

For et nydelig kort du har laget med dette også. Jeg digger de fargene. Og stemplene er så søte. De finnes i samlingen min også og nå fikk jeg masse inspirasjon til å ta de fram igjen.
Svar på spørsmål : Jeg kommer fra selve Tronheim men har ikke bodd der på snart 20 år.

Klem fra
Heidi

Joanna sa...

Ser ikke bort fra noen av kortene dine jeg :)Dette kortet er helt nydelig med flotte detaljer og farger.


Klem fra Joanna

milli sa...

For et flott kort!!
Kjempelekre farger, og alt harmonerer!

Klem
Camilla