lørdag 23. april 2011

En tag på tur, og et smalt kort




Jeg leker fortsatt med MOLLYS sine påskeutfordringer - og denne tagen er faktisk inspirert av kortet i oppgave 7.... men jeg glemte helt å følge oppsettet.... kosa meg så veldig med denne taggen! ja ja! Jeg har laget et kort til som ligner mere på det opprinnelige kortet! Det kommer helt til slutt her i innlegget!






Bildet er fra Pretty Vintage!




Klipa på taggen er fra Andrine og Marens landhandleri


Her kommer kortet som ligner litt bedre

på inspirasjonen i oppgave 7;0)



Bildet ble litt rosa, men det får bare være...

5 kommentarer:

Hege sa...

Den tagen var jo bare NYDELIG!!! Gjør ikke noe om du havner ut på viddene hvis resultatet blir sånn!!!

Det lange smale rosa kortet var søtt! Fint motiv og artig med et annet format enn vanlig! Er du inne i en sommerfugl-periode? Jeg så en "orntli" en i går! Herlig med vår og nesten sommervarme!!!

klems

Aquarell sa...

Kjempeflott! Så nydelige disse ble! :)

Cathrine B.B sa...

åh, d va jo bærre lækkert da ;)

linn kr/sykepleier sa...

Så knusegode og detaljrike. LEKKERT! :D

Lilo sa...

Båda två är otroligt vackra tycker jag!!!