lørdag 16. april 2011

Vi tar'n - Screppa.yes

Da er det på tide at vi i Huset tar'n igjen! Vår røvertokt endte denne gangen i Australia hos ei japansk dame - naop - En utrolig spennende scrapper. Denne bloggen må bare besøkes!!



Jeg var på et kurs her i Steinkjer, gjennom jobben! Og der var det en mann som var så utrolig inspirerende! Han snakke bl.a om nettadressen sin. Han hadde ".yes", MYE mere positivt enn ".no" Så jeg lot meg inspirere av han i denne tittelen på min LO!



Sponsorbruk: TreL - mønsterark, gule blomster og fjær Maja Design - lilla mønsterark Papirdesign - gul papirrose Zva Creative - lilla roser American Craft - rosa filtblomst Familieminner - bokstaver og blonde Unik Hobby - filmstripe og mesh Scrapbook Engro - rosa bånd fra MME Nikki Sivils - knapper KortHobby - metallpynt Gluedots


Jeg lot meg inspirere av fargene, alle detaljene og "virrvarret" ;0) hi hi


(kanskje ikke mitt mesterverk, men men...)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Knallflott LO! Så masse spreke farger og detaljer. :)

Bente sa...

Hei på deg:) Så flott LO du har laget av deg selv:) Flotte farger og mange detaljer. Digger det positive i .yes

Jeg har en award til deg i bloggen min:)
Ønsker deg en riktig god helg:))) klem

Vibeke sa...

Spreke farger - og veldig deg!! Og du er jo en typisk .yes!!:):)

Ann Cicilie sa...

Eeelsker denne Torill, og JO, jeg syne absolutt dette er et av dine mesterverk! Råelsker den! YES I do :D