fredag 14. oktober 2011

The key to my heart! - og Gode Minner

 Denne LOen lagde jeg på Casatreffet. 
Jeg hadde ikke med meg noe scrappesaker egentlig, men fikk et kit fra Lene, og da fikk jeg jo laget noe ut av det da:0) Takk takk.
Bølgepappen kjøpte jeg hos Gode Minner.

 

Gode Minner er forresten blitt en ArtJournal-butikk! De har lovet å ta inn mange dritstilige stempler, bladet fra Stampington og andre kule AJ-ting!!! Hvis du vet hva du vil ha, er det bare å sende en forespørsel, så sender de - selv om de ikke er en nettbutikk - ennå!! SÅ BRA!!

Damene som jobber der er utrolig serviceinnstilte. Jeg fikk til og med sitte på fra Tønsberg og ut til skolen hvor vi skulle være - bare sånn helt uten videre likom!!! Takk takk!!



4 kommentarer:

Ellen sa...

Trodde ikke jeg hadde så mange scrappebehov lenger, men this has turned me back om! Koselig side, sort og orange er så fint!

Bokstavene mine er transparent embossing på orange maling. Og så espresso Colour Wash til slutt.

Lene sa...

Denne ble så kuul !! Så flott at du fikk brukt minikitet fra meg;)))

klem

Gunn-Elin sa...

Superstilig!! Artig å se en TorillLO igjen :)

Og jeg må hive meg på Gode Minner skryten. De er så snille og hjelpsomme.

Ønsker deg og dine ei fantastisk helg, og nyt det deilige høstværet.

Klem Gunn-Elin

Scrappegal sa...

STILIG!!!!!
Masse effekt i den hvite malingen!!!! :)