torsdag 27. oktober 2011

Pulten full av tags...


 Jeg har mange tags liggende som jeg ikke har fått vist dere ennå! Derfor kommer det 3 juletags her nå! Det er så gøy å lage slike, og tror nok det blir  mange flere også før jul! Utfordringen blir vel hvordan jeg skal få lagt ved et julebilde av familien.. ja ja - det ordner seg nok!


Det var ei utrolig koselig helg forrige helg - og jeg fikk laget ganske bra med ting! Endelig er jeg igang igjen! Jeg tror jammen jeg har fått for mye inspirasjon iløpet av høsten!
For mange treff? er det mulig?????


Disse må vel få bli med i Hjerteboden-bloggen de vel:0)

Ha en kreativ torsdag!!

6 kommentarer:

annes paperfun sa...

Ååå...yes!! Dette digger jeg...wow!
Supre detaljer og stilig med alle lagene...
Så masse herlig inspirasjon jeg fikk nå! Takk!!
Ha en flott dag.
Klem Anne

Lene sa...

Du er helt rååå på tags! Den ene lekrere etter den andre! Det må være utrolig morsomt å være mottaker av en av disse kunsstykkene dine. Jeg digger dem !

Klem

Anne sa...

Utrolig forseggjorte, forskjellige, stemningsfulle og detaljrike tags. :)

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh..heldig de som får disse tagsene i postkassen til jul!!1 Nyyydelige og du er så flink med å få en "enkel" tag til å være et flott kunstverk!
Ha en super helg!
klem

Inas lune hjørne. sa...

Utrolig flotte tags du har laget!

Det er Lisa Aisato som har tegnet de bildene du lurte på.

Ha en herlig helg!

Klem

Scrappegal sa...

Så KULE tags!!!!!! Digger dem!!!! Artsy og lag på lag! Me like!