tirsdag 10. juni 2008

Hipp hurra for EM

Jeg er glad i sport, det er en viktig del av livet - men jeg setter meg ikke ned forran TV'n og ser alle fotballkamper under EM. Da går jeg heller opp på rommet mitt, og scrapper med god samvittighet. Så derfor kommer det en LO til her i dag. Denne ble fargesterk og sommerglad. Trenger det nå når sommeren plutselig forsvant fra Trøndelagen! Surt og kaldt ute nå!
Derfor må jeg ha litt rosa skrift også!!!
Bildet er fra en flott sommer da vi bodde i Brattvåg, på Sunnmøre!

7 kommentarer:

bibbi sa...

Så nydelig LO! Herlig fargekombinasjon :) Får nesten lyst til å begynne med scrapping igjen når jeg ser slike kunstverk :)

Hanne sa...

Så flott denne var! Fikk så fine bondelandsassosiasjoner av det rutete papiret *hehe* Klør litt i scrappefingrene av slike LO'er som dette asså, men jeg skal klare å styre meg en liten stund til, for jeg har altfor mange prosjekter som må gjøres ferdig før jeg begynner med noe nytt!

Kos deg i det fine kortscrappeværet! Aldri så galt at det ikke er godt for noe :)
Klemmer fra Hanne:)

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Kjempeflotte LO'er. Når det gjelder vintag'en, så fikk jeg mal på den av Anita, så hvis du går inn i februar arkivet hennes 02.02.08 så finner du en mal du kan skrive ut der.
Lykke til ;-)

Heidi sa...

Nok en nydelig Lo. Og du er så flink med de bordene dine-vakkert! Og rosa er en farge jeg synes er helt topp.
Får litt lyst til å lage noen sider igjen jeg også ......det er bare det å finne tid til alt jeg har lyst til å gjøre og det jeg bare MÅ gjøre sukk.

Ha en fin dag

Klem fra Heidi

Anonym sa...

Is this you with the pony Torill? Love your page layout. You use some beautiful lace, it's so pretty.

oheidia sa...

Stilig LO i litt uvanlige fargekombinasjoner - men det fungerte så absolutt veldig bra!

Koselig bilde også! Flott å scrappe når det er fotball VM synes jeg, men jeg er ikke så glad i sport generellt!
:=)

Anonym sa...

Her var det kommet sinnsykt mye kjekt siden sist jeg var her. Har hatt ferie og en liten blogg pause, så nå har jeg så mye kjekt å tittte på. :)

Denne loèn var bare så skjønn og herlig i fargekombinasjonen. Nydelig!!

Sjekk bloggen min, jeg har tagget deg:)