søndag 1. juni 2008

Skissecup på Papirgleder

Da er det klart for skissecup igjen på http://www.papirgleder.no/ , og her kommer mitt bidrag. Foreløbig er det bare denne ene LO-en, men det kan dukke opp flere etterhvert! Veldig flotte skisser denne gangen også!




Dette er altså min beste venn, og min kjæreste mann! Bursdagsfeiring ute i gapahuken oppi Lia. Kjekkas altså!!!


Here are my LO for sketchcup on http://www.papirgleder.no/ . Jet there is only one LO, but maybe there will be more... who knows. Very nice sketches this time too.
This is my best friend and my beloved man. Handsom!!! The pictures is taken on his birthday in march.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du lager mye fint.Tusen takk for fine timer hos Penelope på screppedugna. Kos Marte Synnøve

Hanne sa...

Jaaada, va kjekkas ja! *hehe* Stilig scrap var det og (i den grad jeg har forstand på det...) Må gå innom på PG i morra, altfor lenge siden sist, kanskje hive meg med på den derre cup'en, hvis man kan bidra med kort, da...

Nattaklem fra nerri gata :)