tirsdag 17. juni 2008

Inspirasjon til søndagstreff!





Håper disse LOene og skissene får dere litt inspirert! Dere velger selv om dere vil bruke disse på treffet eller ikke! Lykke til - og vi sees!!!! De er hentet fra Pencillines, Two Peas in a bucket, Valleries skisser. Flinke damer som har laget disse!!!
I am so sorry that I havn't written something on english about these lovely LO's and sketches. They are for an event we are going to have in Steinkjer on Sunday. They are for inspiration! I am so sorry if it looked like it was MINE... That credit I don't desurve. They are made of some ladies that I don't know name on. But they are very talented!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Great layouts Torill...both very different! Love how you have distressed the edges of the paper and the sewing looks super.
Have a good day,
Carole ;-)

Torill sa...

Oh... I am so sorry... It isn't me behind these lovely LO's!!! And I am so sorry that I havn't said anything in english about it. It is sometimes easier on just norwegian... We are going to have a meeting on sunday, where we sit down and have fun with scrapping. This LO and sketches are for inspiration for this meeting.

tessa sa...

tihi den nederste skissen tror jeg er en av de jeg scrappet til slik Valerie skulle ha å visefremm i bloggen...

tessa sa...

jepp d stemmer ;-)

Anonym sa...

WOW, den nedersta är min favorit direkt! Vad duktig du är!

Anonym sa...

Hi Torill

Have a great weekend and enjoy your event...hope it is a success!

Carole :o)

❤ Kaia sa...

Hei på deg ;-)
Da har jeg svart på "taggen" jeg fikk av deg.
Håper du får ei superfin kreativ helg. Været er iallefall på vår side her på vestlandet, fy søren som det regner.
Snakkes ;-)

Marteslillerom sa...

Hei.Det kribler etter å bli med på søndag men får det ikke til.Neste søndag kl 19 er det kort/screppekveld på Sem skole hvis du vil kom.Kan jeg få legg en link til bloggen din ?
Kos og klem Marte