mandag 4. oktober 2010

Discover - har fått stor gutt :0)



På søndag ble det litt scrappetid for meg, og jeg fikk da laget ganske mye egentlig. Ikke alt jeg kan vise fram ennå, men det kommer etterhvert:0)

Det første jeg skal vise er en LO jeg lagde etter skisse nr.80 inne på Skissedilla. Det er en LO om min store gutt, som har tatt over gressklippinga her i gården:0) Deilig med store gutter:0)

Her har "restemesteren" tatt et dykk ned i restemappa og kost seg med det hun fant der:0) hi hi.

5 kommentarer:

Hildegunn sa...

Herlig Lo, masse flott du fant i restemappa di :) kjekt med store gutter, hver alder har sin sjarm!

Ønsker deg ei fin scrappeuke!
Klem

Toi9 sa...

Så stilig denne ble!!!
Herlige farger og flotte restepapirer :)

Ha ei fin uke :)
Klem

Carrin sa...

Åh! Så herlig! Lekre farger! Tusen takk for at du deltar!

Anonym sa...

kjempeartig LO med masse tags og resteark!

MÅ bli flinkere til å bruke restearkene ja, de er jo like flotte som ubrukte!

Synnøve sa...

Herlig og fargeglad LO!
Stas når barna blir så store at de hjelper til hjemme. Moro for dem også, får tjene litt ukelønn da;)