fredag 1. oktober 2010

En hilsen fra noen andre...

Det er jammen 1. oktober allerede, og klar for ny utfordring i Scrappehuset. Utfordringen denne gangen er at du skal bruke en hilsen fra noen andre enn deg selv på det du lager. Altså ikke din egen håndskrift:0)

Jeg har laget en AJ-side. Min egen lille motivasjonsside!!
For noen uker siden var jeg på Pippi Power- kurs, og da fikk vi (bl.a) alle sammen mange slike motivasjonslapper som vi kunne lese til oss selv når vi trengte det! Den hvite skriften er det som sto på de andre lappene mine.

Sponsorbruk på denne er;
Mønsterark og vimpler fra SassaFras
Piler fra Nikki Sivils
Peacemerke fra AdornIt

De andre jentene har laget så stilige ting også - ta en titt innom og bli inspirert til helgen!

6 kommentarer:

Renee sa...

Ååååh for en herlig fargebombe - håper alt står bra til med deg og dine - en riktig så helg til den dine.

Klemmer

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det har du gjort så flot... i en helt anden farverig stil end de forrige
Og en rigtig god motivationslap

Vibeke sa...

Denne er bare rå, Torill!!! Jeg elsker de AJ sidene dine!!! Digger fargene!!:)

Håper du får en flott søndag:)

Aquarell sa...

Så flott denne var! :)

Monika sa...

Du lager så utrolig tøffe art journal sider du!! Fargerik og flott!!

Ha en fortsatt fin søndag :)

Anonym sa...

Elsker dine art journalsider!
Denne var bare superfin!