torsdag 28. oktober 2010

Superproff


Da jeg var i White Spaceland forrige helg, ble jeg utfordret til å scrappe White Space selvfølgelig.
Ikke fikk jeg ha svart kant helt ytterst heller :0)
Iselind var en super inspirator ved min side! Og ellers bugnet salen med dyktige og kreative damer! Her var det bare å brette opp armene og scrappe så "åpent" som mulig:0)

Sånn ble min LO seende ut - og den ble godkjent hos Iselind også.
Denne passer til Kreative Krumsprings utfordring, der vi skulle bruke minst 2 av fargene svart, orange, lilla og lime.
Mine er da orange og svart - som er vårt lags farger:0)

5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Kjempeflott LO Torill. Liker White Space jeg. Gir så fin ro over siden.

Takk for at du deltar. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. :)

Bente sa...

Veldig fin side du har laget:) Synes du mestrer alle sjangre av scrapbookinga jeg. Go klem fra Bente*

Iselind sa...

Jeg liker når du scrapper White Space Torill. Artig å sitte ved siden av deg da du laget denne. Kjempeflott ble den.

Klem

Gro aka emrille sa...

Denne ble jo kjempetøff!
Stilig med alt det hvite, jeg er imponert over at du klarer å scrappe slik, for meg er det nærmest umulig...

Herlig gutt også:)

Gro aka emrille sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.