lørdag 12. desember 2015

12.desember

Her i kalenderen vil det komme et kort hver dag fram til 24.desember.
Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer jeg får - og for hver kommentar du legger igjen, vil du få ett lodd i hatten. Jeg kommer til å trekke et lodd og gi bort en premie på selveste julaften! JUHU!!!

 
12.desember - og halvveis til jul!
 
 
I dag blir det et enkelt julekort med dies og stempel fra Tim Holtz.
 
Julehilsenstemplet har jeg lånt, så det vet jeg ikke hvor er ifra.
 
Skøytene er malt med Distress Markers og Distress Ink.
 
 
 
 
 
 
 


9 kommentarer:

Gitte sa...

Super fint.

Tone K. sa...

Kjempeflott ! Herlig krans altså :)

Alhana sa...

Lekkert julekort og skøytene passet kjempe fint sammen med kransen :-)

Marie sa...

Fint julkort särskilt detaljen med den ritade ramen runt :)

Unknown sa...

Nostalgi med skøytene, ja kanskje hele komposisjonen

Siwert sa...

Råfiiiiiiint ♥

sisla sa...

Blir i godt humør av dette kortet ;-)

Bodil sa...

Enkelt er også vakkert��

Bodil sa...

Enkelt er også vakkert��