søndag 20. desember 2015

20.desember



Her i kalenderen vil det komme et kort hver dag fram til 24.desember.
Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer jeg får - og for hver kommentar du legger igjen, vil du få ett lodd i hatten. Jeg kommer til å trekke et lodd og gi bort en premie på selveste julaften! JUHU!!!
 
 
20.desember
hjelpes meg som dagene går...
Nå er det bare 4 dager igjen til jul, og 4.søndag i advent!
Jeg tror jeg er i rute, men julekortene får komme til mottaker litt uti romjula
også tror jeg...
 
Her er dagens kort, eller mer presist en tag.
 
 
En restetag dette også.
De er så enkle å lage når man har litt papirrester liggende etter andre kortprosjekt.
 
 

4 kommentarer:

Tone K. sa...

Så stilig med masse lag på lag og en herlig ramme rundt motivet :D

Gitte sa...

Så flot et Tag.

Linda Birgitte sa...

Så koselig Tag du har laget :)

Marie sa...

Så kreativ du är med alla pappersrester. Vackert!