torsdag 17. desember 2015

17.desember

Her i kalenderen vil det komme et kort hver dag fram til 24.desember.
Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer jeg får - og for hver kommentar du legger igjen, vil du få ett lodd i hatten. Jeg kommer til å trekke et lodd og gi bort en premie på selveste julaften! JUHU!!!

17.desember
 
- og nå nærmer det seg virkelig!
 
 
Denne hjorten fra Scrapomania er så elsk!
her har jeg stanset ut den i svart glitterpapir. Glitteret sitter fast, så da kan til og med JEG (som hater glitter) jobbe med det!
Teksten er fra Tim Holtz!


 

9 kommentarer:

Alhana sa...

Lekkert julekort, og den hjorten ble kjempe fin som hovedmotiv :-)

Gitte sa...

Flot julekort.

Tone K. sa...

Åhhh....dette var superstilig....den hjorten må jeg jammen meg vurdere å anskaffe meg :) Kjempestilig med sirklene bak :D

Wenche sa...

Du e så flink, Torill:-)

Linda Birgitte sa...

Likte godt den glitrende hjorten, fine fargekombinasjoner :)

Unknown sa...

Statement med hjorten med den enkle (dog dekorative) bakgrunnen

sisla sa...

Lekkert ;-)

Bodil sa...

Lekkert☺

Bodil sa...

Lekkert☺