fredag 16. mai 2008

For en fantastisk dag dette har vært! Nå skal dere få høre hvorfor jeg kan si det:

nr. 1- min beste venn Gitte inviterte meg på scrappedag på hennes loft i dag. Så der har vi kost oss i ca. 5 timer. (litt pause for spising...) Jeg fikk laget to LOer og to kort. Så fornøyd! (Skal legge ut disse etterhvert!)
nr. 2 - det er fint vær
nr. 3- da jeg kom hjem lå det et "Kinderegg" i postkassen - tre overraskelser på en gang.
* mitt favorittblad
* knapper fra Kari-Anne Holme (kjøpt på auksjon på Papirgleder) + pluss nydelige stempeltrykk. Tusen takk Kari-Anne!!!
















* og så fikk jeg overraskelsen fra Bibbi! En nydelig rosa glede - som virkelig var søt på flere områder. Hun har dekorert en "Toffifie-eske" (vet ikke om det skrives slik...) Men søt var den! Tusen tusen takk Bibbi!!! Jeg ble så glad!!!
For en dag!!! helt perfekt!

Jeg glemte nr. 4: det er fredag!!!Den beste dagen på hele uka!!!


2 kommentarer:

Hege sa...

Høres ut som en herlig dag!! Ha det riktig så fint resten av helgen også.

Med håp om litt varme 17. mai..

Klem

bibbi sa...

Hei hei :)
Så kjekt du likte overraskelsen! - og nå ble jeg jammen meg imponert av posten altså, for jeg sendte den kl 15 i går - og jeg bor på en virkelig avsides plass! All ære til posten for den ...hehe ;)