onsdag 15. juni 2011

2 restekort

Jeg er egentlig veldig glad i å lage noe av restene jeg har liggende - det er bare så synd at det nesten ikke vises på restepapiret når jeg har laget det... Disse to kortene ble til ut fra samme restehaug, og jeg kan ikke akkurat skryte av at haugen ble mindre... ja ja - jeg har iallefall laget 2 guttekort! Ikke værst bare det!


TJSC har en slik resteutfordring gående - og det var den som fikk meg til å rydde litt på pulten:0) Så disse to må jo bli med i den utfordringen - helt klart!



Tusen takk for inspirasjon til å rydde litt:0)

13 kommentarer:

Ida / Little sa...

Ååå så fine! Digger dette papiret fra mme!! :) Og rester er stas! Tror jeg må ta en liten kort runde med restepapirhaugen som aldri føles ut som om blir noe mindre ;)

Ha en flott onsdag, jeg er hjemme idag med dundrene hodepine. Så da blir det fabrikk i håp om at den letter da :)

Klems!!

pia iris sa...

to skikkelig flotte kort du har lagd. tøffe farger og flott pyntet. stilig den bokstavrekka og skikkelig tøffe papir.
takk for dine to flotte bidrag. klem pia

Merete/Scrappeguri sa...

Oi, det var flotte restekort!!!

Vibeke sa...

Du har de flotteste rester;)
Nydelige kort, Torill:)

GryA sa...

Disse ble jo råtøffe, skikkelig stilige farger og digge detaljer:-) takk for dine bidrag<3

Therese sa...

Disse likte jeg kjempegodt. Stilig oppsett og fine papirer. Rett og slett kule! :))

Gunn-Elin sa...

Og så blir man jo så glad når man får laget så fine ting av rester. Rester er jo gratis. hihi.. Nydelige kort du har laget. Fantastiske farger og mønster sammen :)
Tusen takk for to flottte bidrag til vår utfordring.
Det er så stas når du vil leke med oss!!

Klem Gunn-Elin

linn kr/sykepleier sa...

Så herlig fargekombo. :D
Freshe og stilige kort. Dyktig du er da, min restehaug bare vokser den...*neglekt*. Kanskje man skal ta en titt på haugen! ;) Takk for inspirasjonen! :D

Maya sa...

Guriland så stilige guttekort, Torill!
Herlige farger og detaljer.

Gjett om jeg er fornøyd med lysteltet mitt!!
Herligheten det passer perfekt for ei nattugle som meg ;)
Kommer ett innlegg i bloggen min på mandag, tenker jeg ;)
Men hvor vil du att jeg skal linke?!
Hit, dit eller sånn midt imellom?! ;)
Ha en strålende dag,
klem fra Maya

Aud R. sa...

Dette var utrolig nydelige kort! Kjempefine farger! Det er ofte de fineste papirene det blir rester av..!

Anne sa...

Detta var virkelig to flotte kort! Og hvem skulle vel tro at de var laget av rester....

Takk for at du deltar hos TJSC

Smil fra Anne:)

♥Gry sa...

Så mye fint du lager!

Me like♥♥♥


Klem

Scrappegal sa...

så KULE!! :)