søndag 5. juni 2011

...lykkelig alle sine dager...

Her kommer et bryllupskort jeg har laget til et lykkelig par!
Jeg har brukt min mal på tagboks, og dekorert med Japansk dekortape fra Andrine og Marens Landhandleri. (Vibeke - takk for lånet forresten!)
Nåla er også derfra!

Dette blir med på bryllupsutfordringen inne hos Sukkersøtt.
Scrappiness har også en bryllupsutfordring;0)

Knappen har jeg fått fra snille Ida, og stempelet har jeg lånt fra Camilla. Tusen takk altså!

Motivet er som vanlig fra min personlige sponsor Pretty Vintage!

6 kommentarer:

Hildegunn sa...

Denne var nydelig!!! Jeg har også tenkt på å lage et tagkort til et brudepar, kan hende dette setter fart på kreativiteten ;)

Ønsker deg ei fin uke!
Klem

Vibeke sa...

Dette ble bare så utrolig flott, Torill!!! Nydelig kort!! Digger det:)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smukt og lækkert... en rigtig nydeligt farve sammensætning med skønne detaljer
Ha en rigtig god uge!!!

Anne sa...

Så flott kort, og for en oppfinnsom lukkemekanisme, veldig herlig. :) Nydelig pyntet også.

Klem, Anne.

Ida / Little sa...

Herreguuuuud hun Ida er grei!! ;) Kniiis! Nydelig kort, herlig og se bryllupskort i lilla!! :))

Klems

Yvonne sa...

Nydelig! Digger tekststripa og motivet. Og veldig stilig med den ekstra kanten på lokket.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne