torsdag 9. juni 2011

Minialbum for PLS

Pretty Little Studio har laget en minibok/ark som Melissa ville at jeg skulle lage noe med!
Og det har jeg altså gjort!
Jeg ville lage noe spesielt, ikke bare noe som ikke jeg hadde bruk for, liksom!

Fargene og stilen fikk meg til å tenke på vår - forelskelse - og da min kjære mann!
Det måtte bare bli et minialbum om vår kjærlighetshistorie!

Her kommer det mange bilder uten tekst! Bildene får si hva de vil;0)












Det var hele minialbumet!
Jeg har verdens beste mann <3 <3 <3

11 kommentarer:

Randi Th. sa...

Denne var da bare helt nydelig Torill!!! Herlig å ha en slik album å bla i!
Ha en flott sommerkveld. (27 gr her nå kl 22:00).
Klem

Camilla sa...

Et aldeles herlig album Torill :D
En flott historie og nydlige minner <3

Kom aldri lengre enn framsida på vårt jeg... Det var de bildene jeg hadde...*fliiiir*

Hege sa...

Der er det ferdig ja!! Herlig!!!!!!

Hildegunn sa...

Så utrolig flott! Blir helt rørt, jeg ;) Et skikkelig godt minne, og mange flotte sider i albumet!

Ha en fiiin helg!
Klem

Bente sa...

Så utrolig flott minialbum du har laget:)Det var skikkelig digg:) Ønsker deg en riktig fin pinsehelg:))) Klem fra Bente

Anonym sa...

Hei! Ble tipset om utfordringen av en venninne, men hadde aldri vært innom siden før og ville dermed ikke oppdaget den selv.

Sendte mail i går om at jeg er ferdig med albumet, men har ikke fått noen respons?

Ida / Little sa...

Sååå kos!! Dere er jo verdens hærligste ektepar så dette var jo dømt til å bli bra ;) Hihihi!! Og super funny og se Einar me' hår! ;) KNiiiis! :)

Kosemose på dere begge!!

Vibeke sa...

Dette er det nydeligste, flotteste og herligste albumet jeg har sett noen gang!! Stappfullt av kjærlighet og omtanke !!:)

Ann Cecilie Stokke sa...

Denna var sååååå lekker!! Også så herlig kjærelighetshistorie!! <3

linn kr/sykepleier sa...

Smett hakki, blir jo nesten tårevåt her man sitter. Så flott og morsomt album du har laget. Tenkt å bli dønn forelsket i gubben da...i 85!!! Var nesten ikke født enda jeg! :D HOHOHOHO! Herlig, Torill! :D

Scrappegal sa...

WoW! For en jobb! Kanonstilig blei det! :)